۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۳

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

وقوع ۲ حادثه رانندگی در استان سمنان/ ۶ نفر مصدوم شدند

وقوع ۲ حادثه رانندگی در استان سمنان/ ۶ نفر مصدوم شدند

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع دو حادثه رانندگی طی یک هفته گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: طی این حوادث شش نفر مصدوم شدند.

علیرضا باغبان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طی یک هفته گذشته این جمعیت به دو حادثه مهم رانندگی در محورهای مواصلاتی استان امداد رسانی لازم را کرده است، ابراز کرد: خوشبختانه این حوادث فوتی در بر نداشته است.

وی ضمن بیان اینکه تصادفات هفته گذشته از نوع برخورد دو خودرو با یکدیگر بوده است، افزود: در مجموع این حوادث شش مصدوم بر جای گذاشته که توسط هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان این حوادث در غرب استان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: در تصادف ون با سمند کیلومتر دو محور سرخه به سمنان سه نفر مصدوم شدند.

باغبان در ادامه تصریح کرد: حادثه دوم میان برلیانس با کامیون کیلومتر ۷۹ محور دامغان به سمنان به وقوع پیوست که این حادثه نیز سه مصدوم به همراه داشته است.

وی افزود: خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو عمده‌ترین حوادث رانندگی استان سمنان را رقم می‌زنند که برای پیشگیری از این اتفاقات بعضاً تلخ و غیرقابل جبران همه رانندگان را به رعایت موارد فوق دعوت می‌کنیم.

کد خبر 5918094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha